17. huhtikuuta 2012

"we've been missing you!"

FLUTE OF SHAME @ TUUSULA

Olin sunnuntaina piiiiitkästä aikaa katsomassa Flute of Shamea ja tällä kertaa raahasin Markon mukaani. Meiltä ei tonne ollu matkaa kun joku 15km niin ehkäpä sen takia se suostu lähteen seuraks.

Hyvä kun ei sydän pysähtyny kun ne käveli lavalle. Muistin heti, kuinka ikävä mulla oikeestaan onkin ollut! Ja sitten kun ensimmäinen biisi oli Hallelujah niin taisin siinä muutaman kyyneleenkin tirauttaa :')
Ne soitti muistaakseni Hallelujah, Pictures on my wall, Sunny afternoon, Englishman in New York (<3) ja sitten se uus Waiting. Just kaikki mun lempparit hahajee! Vaikken tosta Waitingista aluks pitänyt niin livenä se kuulosti hyvältä.


Kun ne lopetti niin kävin sitten vaihtamassa muutaman sanan ja halin niitten kanssa. Noi on vaan niin sulosia kun ne on aidosti kiinnostuneita faneistansa ja niiden kuulumisista. Mullekin piti kauheen ristikuulustelun, että miksei oo näkyny vähään aikaan ja plääplää. Ihanat. :D Vähän vaati pinnistelyitä taas ymmärtää Danen aksenttia, mutta ymmärsin mä ainakin suurimman osan.


Aika perus nimmarikortti! :D Mutku Koop ei halunnu tehä mulle mitään normaalia, kun ansaitsen kuulemma spesiaalia. Aww <3
Ei jääty kuunteleen sitä toista settiä, koska Marko ei jaksanut. Buuu! Oli kuitenkin kiva nähä noita edes vilaukselta.

Koska seuraava keikka, koska?!?!?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti