5. huhtikuuta 2011

"ootteks te molemmat juttia?!"

IDOLS FINALISTIT @ IDEAPARK, LEMPÄÄLÄ

Oli kivaa. Martti on ihanin ♥ Ja Ali on sulonen. Hih :)
En mä jaksanu kuvailla paljoo, ku toi mun kamera on niin paska.


Nimmarinjaossa Martti oli siinä ekana. Mä jäädyin, voi nolo :'D Se vaan jotenkin tuli niin nopeesti ja en sit tienny, että mitä mun pitäis sanoo. No nauramalla siitäkin selvittiin! Selitettiin sille sit jotain siitä Sinästä ja että se on hyvä ja kaikkee. (Ja Jenni häpes meitä ;)) Se, että mulla ja Jutalla on sama nimi, herätti kovasti hilpeyttä. "Ai ooks säkin Jutta? Ootteks te niinku bestiksii?" "Jutta äx kaks!" Ihania.

Tuli se kesätyösopimuskin allekirjotettua, nyt mulla on sit virallisesti työpaikka! Jes!

Viikonloppuna taas lisää ihania miehiä, näitähän nyt on vaikka muille jakaa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti