31. heinäkuuta 2011

karmarock

HAPPORADIO @ KARMAROCK, HARJAVALTA

Oli kyllä taas kerran ihan huikeeta! Mä en haluu et kesä loppuu koskaaaaaan, tää on niin parasta! :)

Tessan kyydillä lähettiin huristelemaan joskus kahdentoista aikaan, perillä nähtiin Ankka ja Viivi, askarreltiin keikka-asut ja sit oliki kohta jo keikka!

Photobucket

Hyvä ku mentii sinne lavan eteen, AH ja Markku oli just siinä ja ne nauro meijän asuille. Lol. Nauro ne keikallaki ihan kiitettävästi, ei me nyt niin tyhmän näkösiä oltu! :D Ja sit Akin "festareilla kuuluuki häpästä ittensä!" No nimenomaan.

Photobucket

Keikan jälkeen taas moikkailtiin, Aki häpes meitä, otettiin kuvia, halailtiin ja juteltiin mukavia. On ne ihan kivoja. Harmi vaan ku Hapsu sammu bussiin 5min keikan jälkeen niin sitä ei sit nähty!

Photobucket
Photobucket

Jätesäkkijengi lähti kaupan kautta pussarille ja Maj Karman keikan jälkeen taas! Uusia tuttavuuksiakin tuli taas ihan kiitettävästi. Se vihreelasinen oli ihanin ♥ Oli Kimikin ihan jees. Ei niistä sen enempää ;) Mut oli kyllä ihan vitun hämärää. Taas vaihteeks.

Kotiin pääsin hengissä, sammuin nukahdin heti (no lähetin mä pari tekstarii eka), en saanu ees yövaatteita päälle. Hah.
Aamulla oli suhteellisen huono olo, joka paikkaan kolotti ja pää oli räjähtämispisteessä. Muistoina Harjavallasta jäi kyynärpäähän ihanat naarmut, oon vissiin kaatuillu jossain. Lisäks huulessa (niinku tuolla sisäpuolella, u know) on haava, selässä sata hyttysenpuremaa ja nenä vähän punottaa. Aika normi siis.

Loppukevennykseks mun ja Jutan viestimistä vähän ennen kolmea.

"Fm xnamcqä sit samaaua. Valtuus huomennag?"
"Gibti hyvi zem3nnen muut nukkuvooa"
"Mitäköhän sä tarjottu. Tytär uks ottaa."
"Foxf spac niitä halukk0Ylt lect mtk mull8mä"
"N edelleenkään ov surut. Mont spal jota. Muu sivut hävettää. Vesa onki vieressä hei" ??!!! :D
"Ehi mistäännipunnm mitat lissoust mut oot skena <3 Yöl michi:)"
"Tgtuu mun ssä soittimiin paeta kertaa. Se tappanut. Mk kiva tutustua ja sillee."

Oon nauranu tälle varmaa koko päivän! :DDDDDDDd Suomi-Jutta-Suomi -sanakirja olis paikallaan.

Ens viikonloppuna olis festarikauden päätös, jos meijän suunnitelmat nyt onnistuu (ja saa luvan onnistua!) Ja sit alkaaki jo koulu. Hei hyi.

2 kommenttia:

  1. YMMÄRSIN TON VIKAN!!!!! Vittu mun isä soitti mulle pari kertaa. Se tappaa mut. Oli kiva tutustua ja sillee. JEEEE! :)
    (mut oli ihan pakko sit tappaa mut vielä nauruun.....:DDDDDDDDDDDDDdd)

    VastaaPoista
  2. Kato niinpäs onkin! :D Mä en oo mun viesteistä ymmärtäny vielä yhtäkään, jeejee..

    VastaaPoista