1. marraskuuta 2013

"tääl on faneja hei!"

NOTKEA ROTTA @ BRITANNIA, ESPOO

Kirjotan tätä juttua kännykällä matkalla Karjalohjalle, vaihteeksi. Ei oo vaan ollu missään välissä kotona aikaa. Oon taas kipee, kurkku ihan paskana ja päässä heittää. Keskiviikkona oksensin töissä. Kroppa alkaa oleen aika säästöliekillä tästä 9vko jatkumasta työnteosta ja jokapaikkaan ravaamisesta. Ens viikko vielä niin sit helpottaa toivottvasti. :)

Alkulätinät taas sikseen, oltiin häiden jälkeisenä päivänä Ankan kanssa Espoon Britanniassa katsomassa Rottaa. Pieni paniikki meinas tulla, kun saavuttiin paikalle ja kuultiin että siellä soi Rottaradio, setin vika biisi. Onneks se olikin vasta soundcheck!


Keikalla ei ollut paljoa porukkaa, mutta oli ihan hauskaa silti. Mua ja Ankkaa tuijotettiin kun oltiin ainoita, jotka laulo biisei mukana. :D


Hienoi nää kännykällä otetut kuvat! Mut aika perussettii taas, keikan jälkeen käytii tuulettumassa pihalla, saatiin joku pöhisijä kimppuumme ja sit mentiin jutteleen Rotalle. Tästä on taas jo jonkin verran aikaa niin en muista mitä juteltiin, tuskin mitään erikoista. 


Sensuelli yhteisfoto! Halattiin vielä ja lähettiin sit hiljalleen valumaan siitä kohti autoa. Mul ois hyvin kiusallinen video puhelimessa, kun juostaan liukuportaita väärään suuntaan mut en nyt saa sitä kännykällä lisättyä. Jäätte paljosta paitsi!

Kaiken kiusallisuuden huipuks oli näääääin lähellä etten mä saanu sakkoi.... Mutta mistä, se jääköön mun ja Ankan väliseks salaisuudeks. ;)


Mut hei mä jatkan nyt bussis koomaamista erittäin pirteänä! Hyvät viikonloput!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti