31. lokakuuta 2016

aikuinen nainen mä oon

HAPPORADIO @ SIERAVUORI, EURA

Oiiiii kesä ja kärpäset tulee mieleen kun tätä alkaa kirjottaa. Okei kyl täst tulee myös vahva krapula mieleen...
Lähettiin Jutan kaa hyvissä ajoin iltapäivällä ajelee kohti Euraa. Matkalla nappasin Pikachun jostain keskeltä metsää! Sieravuoressa ei Pokemoneja liikkunu.


Paikan päällä me ei tiedetty, et mikä siellä on respa ja mistä saadaan mökin avain. Siinä sit haahuiltii erittäin kiusallisen näkösenä pihalla, kunnes oli pakko joltain papalta kysyy et mitä, missä ja milloin. Se sano et nekää ei ollu meinannu löytää, joten ei me sit niin noloja oltu.

Päästiin meijän kanakoppiin sit vihdoin. tai ei oikeestaan päästykkään, koska tässä viidessä minuutissa me oltiin jo hävitetty mökin avain.
No lähettiin kulkee pihalla meijän vanhojen jälkien mukaa ja onneks avain löyty maasta mun auton vierestä. Sitte päästiin oikeesti ovesta sisää ja mökissä oli sopivasti neljä sänkyy. Mulle, mun egolle, mun toiselle egolle ja Jutalle.


Siinä ruvettiin sitten repimään märkää ja istuttii hetki kanakopin orrella aka pihalla ja Juttaa puri paarma. Se valitti ku neiti! Mikä heikko ihminen! Kestäis niiku mies! (toim. huom! EN valittanu edes! Tai no vähän ehkä, mut iha vähä vaan.) Sivelimme häneen salvaa ja jatkettiin juomien nauttimista. Ainut miinus oli se et tässä mestassa ei ollu minkään sorttisia mukeja/kuppeja/kippoja! Sit aattelin sekoittaa itselleni virkistävän drinkin ja ei ollu oikeen muuta vaihtoehtoa kun tehä paukku kahvipannuun. No mut nou hätä kyl se siitäkin meni alas! 

Siinä vaatteita valittiin ja lilaa luomiin heitettiin ja tilanne alkoi perkelöitymään, kun humala oli tosi asia! Keikalle meno oli sitten tosi asia! SOS!

Keikkaillan tapahtumia... Jutta ja Ankka ovat kuvitteellisia hahmoja.

- Hirvee läjä juomia kainaloon, eturiviin ja keskustelua paikallisten kanssa.
- Setti lähti soimaan biisillä Kaupunki täynnä ihmisiä... Muista biiseistä ei muistikuvia muuta kun et Leevi tuli lopussa. 
- Mun korvakoru lens jonnekki, ku moshasin (miksi?!) no olin ottanu taskulampun puhelimesta ja ollu naama kii lattiassa mut hei se ihme kyllä löyty sieltä!
- Jossain vaiheessa soi Häävalssi mollissa ja paikalliset: "noi valssaa oikeesti"
- Oon kaatanu juomat päälleni
- Epämääräistä ölinää pitkin tannerta
- Epämääräisä elämänkerran kerrontoja
- Karaokea... Vain Rauno tietää et miksi...
- Aikuinen nainen
- Oulua, Lapuaa ja serkkuja

toim. huom! Kuvan laatu vastaa kuvassa olevien henkilöiden humalatilaa.

Sitten on tapahtunu sammuminen.
Mulla ei varmaan koskaan oo ollu noin kaamee olo ku tuolloin. Ei pystyny nukkuu, ei syömää ja joka paikkaan sattu. Tän jälkee kaks erittäin masentuneen näköistä ihmistä otti nokan kohti himppee ja sen pitunen se!
Ei ikinä enää, ei ikinä!


- Ankka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti