18. huhtikuuta 2011

the best weekend ever

FLUTE OF SHAME @ HELSINKI

Lauantaina Kuljetuspalvelu Rantanen suhahti Hämeenlinnan kautta Helsinkiin. Kohteena oli Puhoksen kauppakeskus ja Velo & Oxygen -polkupyöräliike. Ovet aukes just kun saavuttiin sinne ja siellähän ne britit jo virittelikin kitaroita.

Kiva sellanen yksityiskeikka oli. Ainakin eka setti, olikohan siellä koko liikkeessä meijän ja myyjien lisäks kaks ihmistä. Ei jaksettu seistä niin mä menin kajarin päälle istuun. Ja koska mun perse vie kolmen paikan niin Jenni ja Jutta leiriytyi sit siihen viereen lattialle.


Nää kaks gheytä pilkkas mua, että mä muka katon Koopia tosi rakastuneen näkösenä. Ja pyh! Kattokaapa vaan Jenniä tossa kuvassa ;) Ja sillä oli muutenkin jotain ihmeellistä silmäpeliä Danen kanssa koko ajan, että ei oo kuule mitään varaa mulle sanoo!

Kaikki kivoja biisejä (Kiss from a rose ♥) tuli ja silleeeee :) Saatiin vaan päättää, että mitä ne soittaa haha. "Onko muita toivomuksia? Any requests?" x1 000 000! En ollu tota English man in New Yorkia ees kuullu ennen, mutta se oli ihan paras! Ja jäi soimaan päähän.

James tuli istuun mun viereen siihen kaiuttimelle Have you ever seen the rainin aikana ja käski mun laulaan sen kanssa. Arvatkaas viis kertaa, että lauloinko..... :D

Mikäköhän juttu tossa oli? En muista yhtään, mutta jotain tosi hauskaa näemmä. Jenni on niin onnellinen tossa Danen kainalossa, aww :)) Siinä sitten vielä juteltiin jotain, halailtiin ja lopulta lähdettiin kotiin, oli jo kiire illanviettoon! Mutta siitä lisää myöhemmin.

4 kommenttia:

  1. Ihanaaaa <3 mut oon kamala noissa kuvissa :DDD

    VastaaPoista
  2. Ootte ihan hyvät noissa kuvissa! Mäki tykkään mun kaksoisleuasta. Rasvaimu, where are you?

    VastaaPoista
  3. Mikä leuka missä?
    James on muuten aika sulonen noissa kuvissa :))) Eikä niin vanhan näkönen ku yleensä!

    VastaaPoista