23. toukokuuta 2011

"luulen että nähään vielä aika monta kertaa" ♥

MARTTI SAARINEN @ SÄRKÄNNIEMI, TAMPERE

Oltiin eilen Särkänniemessä Jutan ja Jennin kanssa katsastamassa vuoden eka PKK-lähetys. Täyttä paskaahan se oli muuten paitsi Martti oli paras! 

Kun rantauduttiin Särkkään, käytiin parin laitteen kautta pyörähtämässä takaovella ja siellähän se Martti olikin! Joillekin pikkulapsille jako nimmareita :) Mentiin sit jutteleen siihen ja siinä tais sellanen 45 min vierähtää. Hups. 


Mistäköhän kaikesta me ees juteltiin? Jääkiekosta, Idolsista, Happoradiosta, Koopista, Yöstä, pianon soitosta, Vesilahdesta (!!!), kesän keikoista, syksyn keikoista, sen tulevasta levystä ja öö öö ihan kaikesta. Emmä ees muista.


Siinä vähän ennen kenraaleita Martti pakeni hetkeks sinne bäkkärille ja me mentiin sit leikkiin noilla pyörillä. Mä niiiiin vielä joskus ostan itelleni tollasen! 


Kenraaleiden jälkeen mentiin jälleeeeen sinne takaoven tuntumaan. Joku tunti siinä taas vierähti. Mistä me keksittii juttua niin pitkäks aikaa, oikeesti? :D

Tossa kuvassa on varmaan jotain hyvin mielenkiintosta meneillään. Iskä vähän salakuvas! Miks Martti kattoo mua noin?! Ja miks mä oon ton näkönen?? 

Pakollinen "ainakin yksi kuva joka keikalta" -kuva :D
Valiteltiin siinä päivän mittaan kuinka meillä on hirvee nälkä! Ja sit kun Martti oli lähössä kotiin, se salakuljetti meille laukussaan Colaa ja jotain leipiä, awwws :) Käveltiin sen kanssa sinne porteille ja se oli jo menossa siitä sinne parkkikselle, mutta käänty vielä takasi ja tuli halaan meitä. Sanoinks mä jo, että se on ihana? Esitteli se siinä meille vielä sen autookin ennen kun lähti, kelpais mullekin sellanen avo-Mersu!
P A K K O päästä Keravalle kattoon Marttia, pakko! Mulla on jo nyt ikävä, aika säälittävää.

PS. Rakastanko ees tota Gagan uutta levyä?! ♥ 
PPS. Se tunne kun huomenna on matikan koe ja mä en ees tiiä, mistä koko kurssilla on puhuttu.

2 kommenttia:

  1. Hyiiii I look so fat. Eiku emmä vaan näytä, oon.

    Martilla meni eilen meihin oikeesti varmaan hermot :DDDDddd (eikä se ollu sen auto!!!)

    VastaaPoista
  2. Sen käytössä=sen auto! Eikä sillä mitää hermot menny, tuski se ois siinä montaa tuntia viihtyny muuten :)

    VastaaPoista