29. elokuuta 2011

jos haaksirikkoudutaan, opeta mut kellumaan

MARTTI SAARINEN @ HELSINKI

Viikonlopulta ois taas niin paljon juttua että huh huh! Tässä kuitenkin ensin vähän perjantain tunnelmia :)

Jutan kanssa (se, joka yllätty mun keikkaseurasta, nostakoon käden ylös!) mentiin Helsinkiin katsoon Marttia Kalevala-koru -liikkeeseen (en nyt kuollaksenikaan muista, et miten toi pitäs oikeesti kirjottaa, enkä jaksa tarkistaa. Olkoot noin.)


Photobucket
Turistikuvausta!
Photobucket
Photobucket
Taidetta, jota me ei ymmärretty.

Meillä oli siinä pari tuntia luppoaikaa ja niinpä alettiin turisteileen! Tuomiokirkon portaat, oujee! Käveltiin me myös jossain sataman lähellä ja torilla ja öö jossain siellä. Taiteiden yö oli samaan aikaan niin siellä oli jonkin verran kummallista porukkaa jotain taidetyyppejä. Mä oon vissiin aika juntti, kun en tajuu tollasta.

Lopulta kello löi kuusi ja Martti ft. Jason ja Juha alko rämpyttään. Kolme viiden (?) biisin settiä tuli muistaakseni. Laula minulle on vaan paras. Piti keskittyä kuvaamiseen, etten alkanu poraan siellä....

Photobucket
Photobucket

Martin kanssa juteltiin settien välissä ja olihan se taas maailman mukavin :) Ja kiva kun sen kahessa setissä esitteli meijät yleisölle hahaha. "Tossa on Juttakaksikko, joka on ahkerasti jaksanu kiertää keikkoja!" Ihana.

Photobucket
Photobucket
Tuli nyt sekin todistettua, että väsymys todella vastaa humalatilaa! Eli ei, en oo kännissä vaikka siltä näytänkin :D

Siitä sitten lähdettiiiiin bussilla (;)) Keravalle, Keravalta Riihimäelle ja lopulta Hämeenlinnaan. Nukkumaan päästiin joskus aivan liian myöhään ja sen kyllä huomas seuraavana päivänä! Mutta siitä lisää myöhemmin.

2 kommenttia:

  1. mä yllätyin keikkaseurasta! :OOO onneks mulla ei soi toi enää pääässsä ku sain ton samperin rakkauden soimaaaan ahahah :DD

    VastaaPoista
  2. jutta, ei mullakaan onneks.... :D Mieluummin mä Rakkautta hoilaan ku vaan ooooooooooooooo!

    VastaaPoista