26. elokuuta 2013

rotta-ajatuksia

Koska menin taas nukkumaan koko illan niin valvotaan nyt sit yöllä. Aloin tossa pohtimaan äsken, että miks mä saan kuulla niin paljon Rotasta muilta? Mikä siinä oikeen jaksaa muita kiinnostaa? Eniten kuulen siitä mun työkavereilta. Ei niitä oo mun vapaa-ajan menot ennen noin paljon kiinnostunut ja nyt ei oo päivääkään, ettenkö kuulisi jotain tai joku kysyisi jotain.

Hyväntahtosta vittuilua, kuittauksia, kaikki tuntuu olevan hirveen kiinnostuneita. Ei Happoradiosta kukaan näin liekeissä ollut. Sain käydä rauhassa Oulua myöten vaikka missä, kertoa mun reissusta jos halusin, ja jossen halunnut niin eipä niistä kukaan sen enempää kysellyt. Nyt aina sunnuntaina/maanantaina kuulen töissä "PÖHINÄÄ!" "Oliks hyvä pöhinä viikonloppuna?" "Missä sä olit sitä tällä kertaa kattomassa?" tms tms.


Johtuuko toi siitä nimestä? Nojoo, onhan se nyt hauskaa - Notkea Rotta, heh. Mitäs näitä väännöksiä oon nyt kuullut: kankea sopuli, jäykkä marsu ym. "Hahah Jutta on eläimiin sekaantuja." Aluksi tää oli hauskaa, mutta enää ei jaksa naurattaa. Läpät tulee ja menee, ja toi on aika vanha juttu jo. Voi kun muutkin tajuisivat sen.

Saan Facebookissa jokaiseen Rotta-kuvaan tai päivitykseen jotain xD-kommentteja, pöhinäkommentteja ja kaikkea aivan SAATANAN ärsyttävää. Nekin jaksoivat aluksi naurattaa, mutta nyt vaan lähinnä saa savun nouseen korvista. Ihan oikeesti, jossei oo muuta sanomista niin vois sitten olla hiljaa. Munkin huumorintajuni rajat menee jossain. Oon miettinyt, että kannattaako enää laittaa edes mitään Rotta-aiheista Facebookkiin (tai tänne) kun tuntuu, ettei sinne ikinä mitään järkevää kommenttia tule ja noi "läpätkään" ei jaksa enää naurattaa. Toisaalta, ainakin tällä hetkellä Rotta on iso osa mun vapaa-aikaani ja jossen esim. blogiin kirjoita siitä, samantien voisin lopettaa kokonaan tän. Olis aika hiljasta muuten.

Tiiän, ettei teitä kaikkia kiinnosta lukea mun ainaisia keikkajuttuja, mutta mä en pakota kenenkään lukeen niitä. Oon aina sanonut, että kirjoitan tätä blogia lähinnä itelleni, päiväkirjana. Siitä oonkin teille kiitollinen, ettei tänne oo tullut noita ärsyttäviä vittuilukommentteja (*koputtaa puuta*), koska alan oleen oikeesti aika kypsä sille kuittailulle.



Mikä siinä Notkeassa Rotassa sit muita niiiiin hirveesti kiinnostaa?! Musiikkia se on siinä missä vaikka Happoradiokin oli. Okei, se ei ole ehkä niin perinteistä, mainstreamia, mutta musiikkia anyways. Varsinkin kun nää, joilta saan kuulla Rotasta, tietää tasan sen Pöhinän. Säkällä ehkä yhden tai kaks muuta biisiä, mutta siihen se sit jääkin. Miten ne voi vittuilla mulle niistä biiseistä, jos tietää yhden kappaleen? Miten ne voi edes tietää millasta musaa ne tekee yhden kappaleen perusteella?

Mä käyn paljon keikoilla, jotkut kuluttaa sen ajan esim. dokaamiseen. En mäkään silti huutele "VIINAA!" aina kun nään jonkun, joka juo paljon. Mun mielestä jokaisen vapaa-aikaa pitäis kunnioittaa sen verran, että jättäis ylimääräsen kuittailun pois. Niinkun sanoinkin jo aikaisemmin niin noi vitsit oli hauskoja sen ekan kuukauden, mutta kun on nyt toukokuusta asti kuullut kankeesta hiirestä niin oikeesti alkaa hiljalleen savu nousta korvista.

Eipä tässäkään kai mitään järkeä ollut, kunhan pohdin että miks ihmisiä jaksaa toi Notkea Rotta niin paljon viehättää. Tai lähinnä se, että joku käy niitä säännöllisesti katsomassa. En varmaan tuu saamaan tähän ikinä mitään vastausta.



Nyt nukkumaan ja huomenna taas töihin kuunteleen, ah niin ihania, pöhinähuutoja mun duunikavereilta..... Huomenna tai ylihuomenna sitten juttua meijän lauantaisesta reissusta itä-Helsinkiin, käytiin kattomassa kankeeta sopulia XD XD XD XD PÖHINÄÄ

4 kommenttia:

  1. Miten oot alkanu kuuntelee noit? Eiks toi ole aika erinlaista kuin Happoradio? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monen mutkan ja vahingon kautta. :) Onhan se erilaista, mutta mä diggailen muutenkin paljon eri genreistä, enkä kuuntele muutenkaan pelkästään Happoradion kaltasta musiikkia.

      Poista
  2. a) Rotta on paskaa. Happoradiossa on sentään joku järki, vaikkei sekään kultaa.
    b) Sinäkin juot paljon ainakin blogin perusteella, sun elämä eron jälkeen = alkoholi tai Rotta? Pahimmassa tapauksessa molemmat.
    Valitettavasti vaan sun blogista susta saa nykyään noin 15-vuotiaan kuvan, vaikka käsittääkseni (?) olet jo parikymppinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. a) Mielipideasia. Ite satun tykkäämään molemmista.
      b) Tosta paljon juomisesta oon vähän eri mieltä. Juon nykyään keskimäärin kaks kertaa kuussa, joskus en sitäkään. Eikä se mun mielestä ole paljoa.
      Ja miten mun ero liittyy yhtään mihinkään? Mä kävin keikoil ja join paljon enemmän itseasiassa sillon kun seurustelin.

      Pointti tässä blogissa on se, että kirjotan niistä jutuista kun oon jossain. Ja "jossain" sattuu nyt useimmiten olla keikoilla. Mitä tohon alkoholiin vielä tulee, me ollaan useimmiten keikoilla autolla, ajetaan vuorotellen, eikä näin ollen juoda ollenkaan. Oon ollut Rotan keikoista 2/13 kännissä. Ja sekö on paljon?

      Mä myös opiskelen ammattikorkeakoulussa, mulla on vakituinen työpaikka ja myös löhöän sängyllä telkkaria katellen laittoman paljon. Mutta kuka tollasista asioista jaksaa kirjottaa saati lukea? Jos ne jutut miellyttää sua enemmän, tää blogi ei oo oikee paikka sulle.

      Poista